Təhsil verəndə dost kimi, tərbiyə verəndə düşmən kimi olmaq lazımdır! Təhsilsiz tərbiyə nadanlığa, tərbiyəsiz təhsil axmaqlığa xidmət edir! Müəllimlər özlərinin yox, şagirdlərinin qabiliyyəti ilə fəxr edirlər! Öyrədərkən özü öyrənməyən əsl müəllim deyil! Valideynlərimiz bizə həyat verib, müəllimlər isə ondan necə istifadə etməyi öyrədir! Elmə ağalıq etməsən, təbiətə köləlik etməli olacaqsan! Elm öyrənmək, bilik qazanmaq qədər ağıllı insana nəşə verən ikinci bir məşğuliyyət yoxdur!

Informatika


İnformatika — informasiya proseslərinin kompyuter texnikası vasitələri ilə avtomatlaşdırılması haqqında elmdir. Hesablama texnikası vasitəsilə informasiyanın qəbulunu, saxlanmasını, ötürülməsini, avtomatlaşdırılmış məntiqi emalını öyrənir və bunların insan fəaliyyətinin müxtəlif sahələrinə tətbiqi ilə məşğul olur.

İnformatika elminin əsas tədqiqat obyekti cəmiyyətin informasiyalaşdırılması və kompyuterləşdirilməsidir. Bu elmin nəzəri əsasını informasiya, alqoritm, ehtimal nəzəriyyəsi, riyazi statistika, riyazi məntiq, kombinator analiz, formal qrammatika və s. özünün məxsusi bölmələrini isə əməliyyat sistemləri, EHM arxitekturası, nəzəri proqramlaşdırma, verilənlər bazası nəzəriyyəsi və digərləri təşkil edir.

İnformatikanın əsasını təşkil edən bu elm sahələrini çox vaxt hadware (aparat), software (proqram), brainware (beyin) təminatları şəklində qruplaşdırırlar. İnformatikanın inkişaf istiqamətləri:
İnformasiya nəzəriyyəsi;
Yeni aparat vasitələrinin (hardware) işlənməsi;
Proqram təminatının (software) işlənməsi;
Proqramlaşdırma dilləri;
kompyuter şəbəkələri;
Süni intellekt sistemləri və s.